loading...
عصر موزیک
shock بازدید : 131 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

FardinSaadaat دانلود ​​آهنگ جديد فردين سعادت به نام شبيه تو

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Fardin Saadat – Shabihe To

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Fardin Saadat – Shabihe To

———————————————–

متن آهنگ

شبیه تو کسی برام نبود که این چشام ببینه خوبشو

نباشه پیشمو به جاش بپرسم از دیگرون حالشو

شبیح تو کسی نبود که من با عشقش این روزا مو سر کنم

کسی که از غم نبود اون بخام شبا چشامو تر کنم

رفتی و بی هوا با من تو بد شدی راه دوریه دلم رو خوب بلد شدی

بعضی روزا دلم به قدی میگره که احساس من تو این جدایی میمیره

از تنهایی دلم تو این هوای سرد بد میگیره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 93
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 431
  • بازدید ماه : 2,926
  • بازدید سال : 52,685
  • بازدید کلی : 253,396