loading...
عصر موزیک
shock بازدید : 115 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

BabakGharibii بابک غریبی و سعید تاجیک به نام نجاتم بده

—————————————

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Babak Gharibi & Saeid Tajik – Nejatam Bede

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Babak Gharibi & Saeid Tajik – Nejatam Bede

———————————————–

متن آهنگ

یه کاری بکن من دارم میرم از دست

اگه تو دل تو هنوز عشق من هست

هنوزم به یاد تو تنها میشینم

تو رو تو خیالم همینجا میبینم

هنوز حال و روزم مثل چی خرابه

هنوز بی تو دنیام یه دنیا عذابه

به اشک دو چشمام نگو که بهونست

اخه خونه بی تو یه  دیوونه خونست

شدم مست و داغون نجاتم بده

شدم زار و گریون نجاتم بده

دیگه مردم از روزای بی کسی از این جسم بی جون نجاتم بده

————————————–

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 93
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 415
  • بازدید ماه : 2,910
  • بازدید سال : 52,669
  • بازدید کلی : 253,380