loading...
عصر موزیک
shock بازدید : 238 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید فریمان به نام من بی تو

متن آهنگ فریمان به نام من بی تو

دستاتو میگیرم چشماتو میبینم

آروم سرم و رو شونت میزارم

چشمامو میبندم با غصه میخندم

بی تو من یه لجظه آروم ندارم

بگو کی برات میمیره وقتی دلت میگیره

تو این دنیا فقط تو رو میبینه

هر کی برات میخونه کی قدرت و میدونه

اگه نباشی کی میشه دیوونه

من بی تو میمیرم اگه دستاتو تو دستام نگیرم

من بی تو میمیرم دنیا رو بی تو من نمیبینم

تگ دوم آهنگ

هر شب تو خواب منی همه رویای منی

دوریت برام یه جور مریضیه

هر جا که میرم تو رو میبینم

حسم به تو یه حس قریضیه

بگو کی برات میمیره وقتی دلت میگیره

تو این دنیا فقط تو رو میبینه

بگو کی برات میخونه کی قدرت و میدونه

اگه نباشی کی میشه دیوونه

من بی تو میمیرم اگه دستاتو تو دستام نگیرم

من بی تو میمیرم دنیا رو بی تو من نمیبینم

آهنگ با کیفیت ۱۲۸

دانلود با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 268
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 724
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,432
  • بازدید ماه : 2,432
  • بازدید سال : 52,191
  • بازدید کلی : 252,902